FANDOM

Ayumi Otosaka

Ayumi i Yuu

Kanji 乙坂 歩未
Kana おとさか あゆみ
Rōmaji Otosaka Ayumi
Debiut (Anime) Odcinek 1
Seiyuu Flag of Japan (jp) Asakura Momo
Dane osobowe
Status Żyje (przywrócona do życia)
Płeć Kobieta
Relacje Otosaka Yuu (starszy brat)

Otosaka Shunsuke (najstarszy brat)

Ayumi Otosaka jest poboczną bohaterką w Charlotte i młodszą siostrą Yuu. Chodziła do podstawówki. Jako idolkę uwielbiała Yusę Nishimori z zespołu How-Low-Hello.

Wygląd

Ayumi miała ciemnobrązowe, długie włosy sięgające jej do łopatek. Z przodu twarzy miała nieco luźnych włosów, której opadały jej po bokach twarzy. Oczy miały kolor purpury. Pokazywana był w sukience koloru granatowego i kamizelce tego samego koloru. Na szyi miała czerwoną kokardkę. Zakładała także ciemne podkolanówki.

Charakter

Jest wesołą, łatwo nawiązującą kontakty z innymi dziewczyną, o czym świadczy chociażby jej pierwsze spotkanie z Nao Tomori. Dbanie o swego starszego brata jest u niej na porządku dziennym. Przygotowuje ona dla Yuu śniadania, starając się odtworzyć przepis matki. Ma ona tendencje do łatwego popadania w podekscytowanie.

Umiejętność

Ayumi jest w stanie użyć umiejętności "miażdżenia", która pozwala jej sprawiać, że obiekty wokół się kruszą i rozpadają. Pierwszy (i jedyny) raz, gdy dziewczyna użyła swojej mocy miał miejsce, gdy Konishi, jedna z osób uczęszczających do jej klasy miała zamiar zrobić jej krzywdę pod wpływem zazdrości. Sytuacja ta zakończyła się jednak zniszczeniem części budynku, co było przyczyną śmierci Ayumi.