FANDOM

Okropność!!

—Tomori Nao, o fascynacji Jojiro Yusą

Nao Tomori

Nao

Kanji 友利 奈緒
Kana ともり なお
Rōmaji Tomori Nao
Debiut (Anime) Odcinek 1
Seiyuu Flag of Japan (jp) Ayane Sakura
Dane osobowe
Status żyje
Płeć kobieta
Wiek 15/16
Relacje Kazuki Tomori (brat) (hospitalizowany)

Nao Tomori jest jedną z głównych bohaterek anime. Uczennica pierwszego roku, Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego Akademii Hoshinomi. Posiada moc znikania z pola widzenia wybranej osoby. Pokazywana jest z nieodłączną kamerą wideo, której używa do nagrywania innych osób z mocami, by mieć dowód na ich kłamstwa. Jest wielką fanką zespołu ZHIEND, ulubionego zespołu jej brata.

Wygląd

Nao posiada oczy w kolorze głębokiego błękitu i długie szare włosy sięgające łopatek. Zazwyczaj ubiera się w munderek Akademii Hoshinomi. W jego skład wchodzi czerwona kamizelka z żółtą kokardką na piersi i ciemnobordowa spódniczka z białym paskiem. Ponadto nosi ciemne podkolanówki i brązowe buty.

Charakter

Inteligentna, pracowita i przebiegła dziewczyna. Jest nieco narcystyczna, zadufana w sobie i wybuchowa. Nie lubi, gdy inni jej nie doceniają. Pomimo, że z wyglądu wydaje się być słodka i niewinna, to potrafi pokazać pazury i umie się bić. Przez to, w jaki sposób wykorzystywała w przeszłości swoją zdolność „znikania”, w szkole nie posiada przyjaciółek. Na przerwach zawsze przesiaduje sama i słucha ulubionej muzyki. W kontaktach z ludźmi jest ostrożna i zamknięta w sobie, jest baczną obserwatorką. Bardzo oddaje się swojej pracy jako przewodnicząca samorządu szkolnego. Ma dobre serce, pragnie pomóc osobom, które również posiadają super moce i ochronić je przed konsekwencjami nierozważnego ich użytkowania. Jest odważna i nie poddaje się łatwo. Wobec przyjaciół jest szczera i lojalna.

Historia

Nao i jej starszy brat, Kazuki Tomori, byli wychowywani przez ich samotną matkę. Jej brat, który miał zdolność do wytwarzania wibracji powietrza za jego wolą, był wokalistą i gitarzystą zespołu debiutów. Po ukończeniu szkoły średniej, Nao została przyjęta do bardzo dobrej szkoły. Jednak ze względu na problemy finansowe, matka nie mogła sobie pozwolić na wydatki. Przeniosła dzieci do szkoły z internatem, która faktycznie była prowadzona przez naukowców badających zdolności powstałe przez kometę Charlotte. Naukowcy, którzy prowadzili szkołę, potwierdzili nadprzyrodzoną moc brata i użyli go jako przedmiotu eksperymentalnego. Ilekroć Nao starał się znaleźć swojego brata, jej "przyjaciele", którzy zostali zamieszczeni przez naukowców, by spróbować odciągnąć ją z dala od prawdy. Kiedy poznała swojego brata rok później został zniszczony emocjonalnie i oszalał. Potem uciekł ze szkoły. Po tym przysięgła nigdy nie ufać innym.