FANDOM

Yusa Nishimori

Yusa

Kanji 西森 柚咲
Kana にしもり ゆさ
Rōmaji Nishimori Yusa
Debiut (Anime) Odcinek 3
Seiyuu Flag of Japan (jp) Maaya Uchida
Dane osobowe
Status żyje
Płeć kobieta
Relacje Misa Nishimori (siostra) (zmarła tragicznie)

Yusa Nishimori jest jedną z głównych bohaterek anime. Jej prawdziwe nazwisko to Kurobane ( 黒羽 ). Jest wokalistką w zespole How-Low-Hello. Jest znana także jako Yusarin. Zostaje przeniesiona do szkoły zaraz po tym jak zostaje znaleziona przez dotychczasowych członków Samorządu (Tomori, Otosakę i Takajo). Tomori decyduje później, że Yusa również będzie członkinią Samorządu. Posiada moc wymiany duszy, zwaną spirytyzmem. Tak właściwie to umie wymieniać się duszą tylko ze swoją siostrą, Misą, ale nie ma wpływu na to kiedy, gdzie się z nią wymieni, ani na to jak długo pozostanie pod jej wpływem.

Wygląd

Yusa ma bardzo długie jasnopomarańczowe włosy i turkusowe oczy. Od momentu dołączenia do Akademii Hoshinomi ukazywana jest w mundurku tej szkoły, identycznym jak ten Przewodniczącej, tyle że z białymi zakolanówkami.

Charakter

Jest bardzo pogodna, niewinna i urocza. Dzięki dużej popularności skupia na sobie uwagę otoczenia, szczególnie tej męskiej jego części, co wzbudza zazdrość i niechęć wobec jej osoby wśród niektórych dziewczyn. Emanuje pozytywną energią, czuć bijące od niej radość i blask. Często mówi o sobie w trzeciej osobie, jest łasa na komplementy i wrażliwa na krytykę. Widzi świat przez różowe okulary, przez co jest naiwna, niezaradna i łatwo ją oszukać. Jako przyjaciółka jest miła, życzliwa i lubi pomagać.